Mit fogyasztottak a magyarok leginkább 2021 karácsonyi időszakában?

Az alapvető élelmiszerek mellett a sör volt a legkelendőbb terméktípus 2021-ben, illetve az ásványvíz, az energiaital és az diétás termékek sem hiányozhatnak a magyarok polcairól. De egyre kelendőbbek a diétás és “mentes” termékek is!
 coop-cikk05.png

Mit fogyasztottak a magyarok a leginkább karácsony előtt? Erre a kérdésre kereste a választ a Coop Online, azt vizsgálva, mely termékek voltak a legkelendőbbek az áruházlánc online felületén a december 15. és 24. közti időszakban.

A kutatás meglepő eredményre vezetett: a magyarok első helyen a klasszikus világos sörből tankoltak be, méghozzá fél literes, üveges kiszerelésben. Az ötödik helyen sem valamilyen alapélelmiszer, hanem a energiaital szerepel, míg a kilencedik helyet a cider foglalja el (fekete szeder ízesítéssel).

A TOP 10-ben emellett olyan alapanyagokat találunk az ünnepi sütés-főzéshez, mint a sajátmárkás finomított napraforgó-étolaj és az UHT tej, a kristálycukor és az asztali só.

Ezek a legalapvetőbb élelmiszerek, amelyek minden háztartásban megtalálhatóak. A férfiak számára a sör kihagyhatatlan „élelmiszer”, amiből mindig jó, ha van otthon, akár a váratlan vendégek érkezése esetén is” - vélekedik Csikós Zsolt, a Coop Online Kft. vezetője.

Érdekesség ugyanakkor, hogy már a második helyen egy diétás terméket találjuk, de a tej helyett fogyasztható kókuszital is helyet kap a top 10-es listán. Ez utalhat rá, hogy a magyarok nyitnak az egészséges, diétás, alacsony kalóriaértékű helyettesítő termékek felé, illetve az ünnepekkor kiemelten figyelhetnek rá, hogy a “mentes” ételeket fogyasztó szeretteikkel is megoszthassák a főztjüket.

"A 2021-es év adatai alapján tehát az alapvető háztartási élelmiszerek és a sör a legkelendőbb, ez valószínűleg nem is fog változni. A sör esetében lehetnek márkabéli eltérések. Talán a szénsavmentes ásványvíz népszerűsége lehet meglepő, hiszen Magyarországon iható a csapvíz, mégis nagy tételben fogy az ásványvíz is” - mondja Csikós Zsolt.

De mennyivel nőtt meg általában az online bevásárlások száma? Csikós Zsolt szerint a járvány óta náluk is dupla annyian intézik az interneten a bevásárlást, mint korábban. Várható, hogy a következő évek során ezek a folyamatok egyszerűsödnek, és az online nagybevásárlás is egyre megszokottabbá válik.

Nálunk majdnem minden típusú termék megtalálható és mindig igyekszünk valamilyen kedvezménnyel, játékkal kedveskedni. Előre elkészített Foodbox-ainkkal támogatjuk a mindennapi friss étkezéseket, amelyek lényege, hogy munka után ne kelljen külön megvásárolni a szükséges hozzávalókat. Elég a kedves vevőnek kinézni, mit szeretne aznap főzni, és a Foodbox szolgáltatáson keresztül megrendelheti. A csomagban minden hozzávaló megtalálható, ami az étel elkészítéshez szükséges, illetve receptet is nyújtunk hozzá az oldalon” - zárta Csikós Zsolt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blog.gastro.hu/api/trackback/id/tr3217767922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása