Hogyan lehet kreatívan tálalni egy terméket a HoReCa szektorban?

A Covid járvány idején egyik-pillanatról a másikra eltűnt hosszú hetekre az élelmiszer-
értékesítés HoReCa „lába”. Sokan emlékezhetünk rá, milyen hirtelenséggel zártak be az
éttermek, szállodák, cukrászdák és kávézók, és senki sem tudta, mennyi időre. Azonban akkor
senki sem sejtette, milyen hosszan szünetel majd a turizmus és vendéglátás döntő része.
Ennek következtében számos cégnek az új utak miatt teljesen más értékesítési és marketing
stratégiákhoz kellett fordulnia. Az alábbiakban arról lesz szó, miért olyan lényeges, hogy a
médiában feltűnjünk hiteles szakértőként, vagy fantáziadúsan mutassunk be egy adott
terméket, szolgáltatást.

sebastian-coman-photography-cqbosrpelxw-unsplash.jpg 

- Mi tojástermék előállítóként főként alapanyagokat értékesítettünk élelmiszeripari-üzemek
és a HoReCa szektor számára. Amikor ez utóbbi csatorna kiesett, nyúltunk egy régóta
dédelgetett szerelem-projektünkhöz, a tojásfehérje-alapú tejtermék-helyettesítők
kifejlesztéséhez és előállításához. A tejtermék-alternatívákat ugyanis az akkor a felhalmozási
láz miatt dübörgő kiskereskedelemben is lehetett értékesíteni. A növényi alapú
készítményekhez képest mi pedig egy teljesen újszerű, innovatív megoldást tudtunk kínálni.
Azonban az új utak miatt teljesen új értékesítési és marketing eszközökhöz kellett nyúlnunk.
Ekkor merült fel először az ötlet, hogy ehhez egy szabadúszó sajtóreferens segítségét kérjük.
Így ismerkedtünk meg Sárréti Anitával - mesélte Dr. Németh Csaba, a ToTu termékcsalád
fejlesztője, aki c. egyetemi tanár is.A ToTu termékeket azóta már sok-sok ember megismerte. Köszönhetően a termékek minőségének, hiánypótló szerepének, valamint a számos sajtó megjelenésnek, és
természetesen a kreativitásnak, ami kezdetektől fogva körül lengte a projektet.
- Emlékszem, amikor Anitával és egy kisebb csapattal ToTu kávés italozás közben mentünk a
Szent Anna-tóhoz. A medvetámadások egyik ikonikus helyszínén sétálgattunk. Szerencsére
minket elkerültek a macik, így ment is ki a poszt magának a sajtósunk képével: „Kutatások
bizonyították, hogy olyan embert, aki ToTu kávé ital fogyasztása közben ment a Szent Anna-
tóhoz, még nem ért medvetámadás”. Mai napig emlékszem a sok pozitív visszajelzésre, és
azóta is mindig próbáljuk kreatívan megfogni a pillanatot - emlékezett vissza Dr. Németh
Csaba.

A medvekaland óta persze már rengeteg televíziós, rádiós szereplés és online megjelenés is
van Sárréti Anita és a ToTu csapat háta mögött, ami remélik, még sokáig folytatódik. A
folyamatosan fejlődő magyar márkánál azóta is nagyon örülnek, hogy inkább az egyediségre,
innovatív megoldásokra került a piaci bevezetés során a hangsúly. És minden kreatív termék,
szolgáltatást nyújtó cégnek ajánlják, hogy egy jó sajtóssal munka-szimbiózisban mutassák be,
és ismertessék meg saját egyediségüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://blog.gastro.hu/api/trackback/id/tr1518864282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása